http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

Etkinlik için minik yaşpastalarım

Bu haftaki etkinlik http://karabiberinmutfagı.blogspot.com daymış,ben de bu tarifimle katılmak istedim.Evsahibine kolaylıklar diliyorum,katılımcıların ellerıne saglık...

Minik kekler hazırladım,kağıt keklerden,üstüne ve arasına pekmez döküp,kakaolu krema ile kapladım,tek kişilik yaşpastalar oldu.

MALZEMELER

  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardagi seker
  • 1 su bardagindan 2 parmak eksik süt
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tane vanilya
  • 1 su bardagindan 2 parmak eksik sivi yag
  • 1 tane portakal kabugu rendesi
  • 1 cay bardagi kirilmis ince findik
  • Aldigi kadar un yaklasik( 2,5 - 3 su bardagi)
YAPILISI:
  • * Yumurtayi sekerle birlikte köpürene kadar çırpın
  • * Sütü ve sivi yag katip karistirin
  • * Unu kabartma tozunu ve vanilyayi harmanlayip
  • karisima eleyin unu önce 2,5 bardak koyun yetmezse
  • civik olursa ilave edin: Ama hamur akici olmali
  • * En son olarakta fidik,portakal kabugu rendesi ve drajeyi koyun
  • * Muffin kaliplarina 2 yemek kasigi döküp 170 derecede pisirin
arkadaşlar ben de tarifi keskinli arkadaşımdan alıp denedim, kolay gelsin

0 yorum: