http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

blogspottan adres almak

Blogcunun takıldığı şu günlerde blogspota geçen arkadaşlarımızın sayısı çoğaldı,blogcudaki HTML kodlarıyla boğuştuktan sonra blogspotun basit kullanımı ilk başlarda zor gelecek daha sonra da şimdiye kadar boşyere boğuşmuşuz kodlarla dedirtecek emin olun.Artık ben yapmadım,nasıl eklenir bilmiyorum sözcükleri tarihe karışacak.....
Hoşgeldiniz blogspotçular....yardım istediğiniz konuları yorumlara bırakın ben en kısa zamanda sizler için çözüm bulayım...

Blogspottan adres almak için,üstteki blog oluşturun yazısını tıklayın ve formu doldurun sayfanız hazır bile,isim seçerken eski blog adınızı kullanırsanız sizin için iyi olur,ziyaretçileriniz yeni adresinize geldiğinde sizin kim olduğunuzu daha iyi bilir ya da size daha çabuk ulaşır....

0 yorum: