http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

veda ve teşekkür


Evet arkadaşlar 3 yıldır kullandığım bilgisayarım neden bilmem etkinliğe başladığım gün sorunlar çıkarmaya başladı.Önce klavyem uçtu netten siparişimi verdim ancak geldi ve ben gelene kadar başlat menüsündeki donatılarda bulunan ekran klavyesini mause ile kullandım.Yeri geldi harfleri tek tek kopyaladım yeri geldi kelime kelime kopyaladım....
cuma günü dün de bilgisayarım uçtu...üstteki laptopumun son hali arkadaşlar.....
Ödünç getirdiğimiz bilgisayar ile yazıyorum bunları...USB kablosu uymadı onu da eşim uydurdu ve ben 2 gündür eşimle uykusuz bir şekilde kimseyi unutmadan tarifleri almaya çalıştım arkadaşlarıma ulaşmaya çalıştım.
Umarım arada kalan olmamıştır eğer varsa bilinçli bir şekilde olmadığını söylemek istiyorum.Anlayışınıza sığınarak not bırakırsanız seve seve yayınlarım arkadaşlar.
Etkinliği 4 ve 2 yaşındaki şekerlerime sormak lazım aslında.....:))
Zorlandım ama severek yaptım.Katılımından dolayı beni yalnız bırakmayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum ve evsahipliği için bana destek olan nasibim ve selmahlc arkadaşlarıma da ayrıca teşekkür ediyorum.
Selma arkadaşımın babası vefat ettiği için ; babasının mekanı cennet olsun Allah kalanlara sabır versin diyorum ve canım arkadaşım iyi ki varsın.
Benden sonraki evsahibesine kolay gelsin diyorum

5 yorum:

ayyyy yazımk yaaaa kıyamam. çok üzüldüm başınıza gelene inşallah en kısa zamanda yenisini alırsınız. ve tekrar aramıza dönersiniz.bende beklerim o zaman.

slm
çok üzüldüm başınıza gelenlere
ama emekleriniz boşa çıkmadı güzel bi etkinlik oldu
emeğinize sağlık
görüşmek üzere yine beklerim

canım ordamısın gittinmi,eğer gittiysen çok üzüldüğümü bilmeni isterim.selamlarımı sevgilerimi bıraktım buraya.ordaysan alırsın.öptüm.kendine iyi bak.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
SELAM VE SEVGİLERİMLE...