http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

kahveli muzlu puding

Canım arkadaşımın evsahipliğini yaptığı porselen demlik çay tarifleri etkinliğine ben de bu basit tarif ile katılıyorum.
malzeme

3.5 subardağı süt

1 poşet muzlu puding

1 yemek kaşığı kahve

1/2 yemek kaşığı limon suyu

1 çay bardağı şeker

1 çay bardağı su

bisküvi birkaç adet

istenirse ceviz,fındık

üstüne hindistzn cevizi


yapılışı
Tarifine göre muzlu pudingi pişirin.Puding pişerken ayrı bir kapta şeker ve suyu kaynatın içine kahve ve limon suyunu ekleyin,yine kaynatın.
Kaselere bisküvi kırığı koyun,üstüne kahveli karışımdan dökün.pudingi ilave edip hindistan cevizi ile süsleyin.
Ben cevizleri pudingten önce koydum.
Değişik tat arayışında olanlar için,çabuk ve leziz bir tatlı...yapmak isteyene afiyet olsun

2 yorum:

selamlar
BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,
BU GÜZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN
ICIN COOOK TESEKKÜR EDERIM.
ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!

TARIFIN 144.SIRADA YERINI ALDI GELIP BAKA BILIRSIN SEVGILER

canım iyi pazarlar ellerine sağlık çok hoş görünüyor...olsada yesem..