http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

etkinlik için berem






82 ilmek ile başladım.Bir ters bir düz lastik ördüm,istediğiniz ölçüde lastik ördükten sonra düz örgü ile istenilen uzunluğa gelene dek örülür,40 sıra kadar ördüm,aralara kremle 1 sıra gittim ama deseni istediğiniz gibi yapabilirsiniz ben acemi olunca ancak bu kadar oldu.

Daha sonra bere boyu 42 cm olana kadar ara ara ilmekler kesilerek tepe kısmı üçgen hale getirilecek. Berenin tepesine iki renkli ponpon yapılacak. İstenirse başta ki 6 sıralık kısım içe kıvrılıp dikilebilir,ben dikmedim.

Üstüne ahtapot yaptım aradaki krem şeritler yalnız kalmasın diye krem iple yaptım.Bunun için de tığ ile halka yaptım,aldığı kada uzun kurt yaptım kıvırdım tek tek…üstüne de sık iğne ile baş yaptım ve bereme diktim.

Yapmak isteyene kolay gelsin arkadaşlar.

Blog adreslerim

http://gardenya70.blogcu.com
http://hobievigardenya70.blogspot.com

beklerim arkadaşlar,ilk adresim de kendi yaptıklarım ve çocuklarıma gelen örgüler var,diğer adresimde ise kendi ördüklerim,çocuklarıma gelenler ve netten örnekler var,bakmadan geçmeyin derim,akdenizden kucak dolusu sevgiler gönderiyorum katılan arkadaşlarımıza ve canısı evsahibemize…
Arkadaşımın elerine ve yüreğine sağlık,kolay gelsin diyorum

1 yorum:

merhaba..
güzel birgüne uyanman dieğiyle...bere harika olmuş ellerine sağlık cnm..ama mankenimiz de harika..maşallah ona...
görüşmek dileğiyle..yükselede yazdım benim için derin bir nefes alıp deniz kokusunu içine çeermisin....sevgiler...
cnm bişey sorucam..cevabını yoruma yazarsın..11-12 . etkinlik için ev sahibi olmayı düşünürmüsün...çok memnun olacağız...2 tane yazıyorum yükselede sorucam hanginiz hangi haftaya uygunsa kendiniz karar verin diye..tekrar sevgiler....