http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

P.D.Ç.S.ETKİNLİĞİ 25


P.D.Ç.S.ETKİNLİĞİ 25 için ben de basit bir yaşpasta tarifini paylaşmak istedim sizlerle...yazın bunaltıcı sıcağında iyi gidiyor inanın..katılan herkesin ellerine sağlık,HÜLYA arkadaşıma başarılar diliyorum


MALZEME

2 yumurta
1 subardağı yağ
1 subardağı şeker
1 subardağı süt
1 vanilya
1 kabartma tozu
varsa damla çikolata
2 yemek kaşığı kakao
2.5 subardağından az fazla un

KREMASI
3 subardağı süt
1 pk kakaolu puding
1 pk kakaolu krem şanti

YAPILIŞI
Malzemeler karıştırılır,kalıba konup fırına verilir.

Eğer King marka ekmek makineniz varsa malzemeler kalıba konup,2 program düğmesi ile çalıştırılır,piştikten sonra 10 dakika sonra kapağı açılıp çıkarılır.

Eğer simbo ekmek makineniz varsa tüm malzemeler çırpıldıktan sonra kalıba konup kek yapma program düğmesi ile çalıştırılır,piştikten 10 dk sonra kapağı açılıp çıkarılır.

Her üç şekilde de soğuduktan sonra ortadan kesilir

Hamuru fırına yada makineye koyduktan sonra krema yapılır,puding pişirilir,soğuyana dek karıştırılır,krem şanti toz halde eklenir iyice çırpılır,dolaba soğuması için konur.

Hamur soğuduktan sonra ortadan kesilir,pekmez bal yada reçel şerbeti ile ıslatılır,dolaptan çıkarılan krema arasına ve üstüne sürülür.

Ben hindistan cevizi döktüm ama varsa ceviz fındık kırıklarıda eklenebilir arzuya göre....

Tadı muhteşem oluyor,dondurmalı kek gibi bir şey...denemelisiniz arkadaşlar

2 yorum:

oh çok şükür!
hülya öyle bir link vermiş ki bu bloga pastayı bulana kadar başım döndü:))ama çok güzel şeylerrr var..ellerinize yüreğinize sağlık.manzaranıza da bayıldım.aa pastaya yorum yazacaktım ben..unutmadan pasta mükemmel olmuş.maaşallah çok düzgün kıvırmışsınız.ellerinize sağlık..sevgiler.

ay ben bu güzelliklerden başım dönünce rulo yapılmış sanmışım:P
ama napiim o muhteşem manzarayı görünce insanın sepeti doldurup çaya gelesi geliyor.canımcım cbox dediğin nedir acaba? benim gbi acemi bi blogcu için biraz yabancı bi kelime.:)linklerime ekledim adresi ve herkes farketmeli bu güzellikleri.sık sık uğruycam bende.sevgiler.