http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

merhaba



Etkinlik için yaptıklarım ne kadar birikmiş arkadaşlar,farketmemişim bile,umarım hoşunuza gider yazdıklarım. Bu arada oğlumun rahatsızlığından bahsetmiştim size,kansızlık ve çinko diz boyu çıktı,geniz eti varmış ama yaşı küçük olduğu için bir sene dişinizi sıkın dediler.İlaçlar verildi bakalım değişiklik olacak mı? Bu arada sabah 5 te yola çıktık bulunduğum yerden,hastaneye gittiğimde çok kalabalıktı,kapılar açık olduğu için gelip sıraya girmişler. Bir bey vardı ortada dolanan çok konuştuğu için herkes görevli sandı benim gibi,gelenin sağlık karnesini alta koyuyor,akrabalarınkini üste tutuyor ve başarılı da oldu,3 sıra vardı ,üçünde de birinde oğlu birinde ablası birinde kendi 5-8 arası saatlerde sıra vermemeyi başardı...sonra 8 de görevli geldi bilgisayarlar arızalandı acılmadı,9u buldu,sonra kaynak yapmaya çalışanlar derken ıkındı vaktı bıten tahlıldı kontroldu derken hastane maceramdan ancak kendıme gelebıldım. Aslında sesımı duyan bırılerı olsa da bankalarda kı sıstem buralara da konsa dıyorum,hanı dugmeye bas,numaranı al...karnesı olanlar ve olmayanlar ıcın ayrı secenek olsa...daha mı kolay olr her sey bılmem... Kalın sağlıcakla

1 yorum:

canısı bizim burda hastanelerde artyık öyle dijital ortam bilgisayara kaydediyo seni.karneyi içeri vermiyorsun sadece yazılırken.kapıdada bankadaki gibi sıra numaran ve ismin yazıyor herkes sırayla.aa ben orda olcaktımda bak nası paralıyodum onları.neyse geçmiş olsun canısı.benim ismimimi verdin yöresel yemeklere nereye veriliyoki benim hiç haberim yoktu.yeni duydum bernde diyorumki bunları neye göre veriyolar diyordum ev sahipliğini)bak bişey daha öğrendim.perşembe günü okuma bayramımız var canısı.işlerim çok yoğun bir taraftanda temizlik.gidiyorum gelemezsem kusura bakma.öptüm.