http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

http://womentuana.blogcu.com/


Sevgili arkadaşım http://womentuana.blogcu.com/ yaptıgı porselen demlik çay saati etkinliğine ben de ancak eşlik ediyorum.Ellerine sağlık emeği geçen herkesin ve arkadaşıma kolay gelsin diyorum.

Herkesin başka başka isimler verdiği kuntakinte,ıslak kek,ağlayan kek gibi isimler verdiği kek tarifim var,yapmak isteyene kolay gelsin diyorum.

TARİF ADI:ISLAK KEK

MALZAME
3 yumurta
1 subardağı süt
1 subardğı seker
1 subardağı yağ
kabartma tozu
vanilya
kakao
aldıgı kadar un yaklaşık 2 subardağı kadar


TARİF

Un ve kabartmatozu harıc tum malzeme karıştırılır ve 1 subardağı ayrılır kalana kabartma tozu ve un eklenir,yağlı tepsiye dökülerek pişirilir.Çıkınca ayrılan sıvı heryerıne yayılır ve hindistan cevizi dökülür her yerine soğuyunca servis yapılır.

Not:kıvamı akıcı koyulukta ve cok sulu yada çok katı olmayacak.

3 yorum:

selamm.adı ne olursa olsun benim sevdigim bir kektir..elinize saglık.iyi hafta sonları dilerim...

merhaba canim hayirli gunler ziyaretin icin ve davetin icin cok cok tesekkurler,bende aranizda bulunmaktan buyuk mutluluk duyacagim,,buarada islak kek cok nefis gorunuyor eline saglik,,gorusmek uzere mutlu bir hafta sonu gecirmen dilegiyle hosca ve sevgiyle kal.

Merhaba canım. Tarifini aldım, sayfamda. Ellerine sağlık, evine bereket. Teşekkür ederim. Hitap şeklimi belirlemek üzere profiline baktım. Sanırım 70 doğumlusun. Ben de 15 Aralık 70 doğumluyum. Benden sonraki ev sahibimiz sen olacakmışsın. Şimdiden başarılar ve kolaylıklar diliyorum canım. Sayfanı müsadenle diğer blog sayfama ekleyeceğim (lezzetgemisi.blogspot.com) Sevgiler...