http://cafemis.com bannerımı alırmısınız?

etkinlik için


Canım arkadaşım http://edaca30.blogcu.com düzenlediği porselen demlik çay saati etkinliği için ben de bu basit ama lezzetli tariflerle katılmak istiyorum.Ellerine sağlık canım arkadaşımın ve kolay gelsin diyorum ona burdan,akdenizden kucak dolusu sevgiler gönderiyorum canım arkadaşıma...
Kakaolu Puding
Bunu canım kızım Ranam yaptı,ben malzemeleri koydum tencereye,3.5 su bardağı süt ve puding tozu ile yaptı canım kızım,sürekli karıştırdı.Göz göz olunca söndürdük,karıştırarak ılıklaştırdık az tereyağ koyduk üstü parlak olsun vitamin değeri artsın diye....iyice ılık olunca da içine kırık bisküvi parçaları kırık ceviz parçaları ekledik,kaselere boşalttık...Üstünü de hindistan cevizi ile süsledik...
Hayatımda yediğim en güzel pudingti...ellerin dert görmesin canım kızım,öpüyorum kocaman hemde...
Ekmek Üstü Pizza
Bunu da ben yaptım kızım yaparken fırına yaptım,ekmeklerim makinede yaptığım için kocaman oldu ama farketmez dilimleri...Yağlı tepsiye ekmekleri dizdim,salça sürdüm,domates yerleştirdim,peynir ekledim,biber ve zeytin koydum üstüne de sucuk olsa onu da koyabılırsınız yoksa sarımsakta olur,mınık tereyag parcaları dagıttım,ustune cırpılmış yumurta ilave ettik ve kekik atıp kızgın fırına verdik,üstü altı kızarınca çıkardık.....tadı süperdi tavsiye ederim
Pizzanın harcı için:peynir rendesi,az salça,kübik domates,varsa sucuk,az tuz,yumurta,az yoğurt,az sarımsak,çekirdeksiz zeytin koyup karıştırılabilir ekmeğe sürülür ve kekik serpilir fırına verilir.

2 yorum:

günaydın canım..vay teyzesi annesine yardım edermişde..teyzesi onu çok severmişte..canım ikinizinde ellerine sağlık ben kahvaltımı yaptım ama pudingten bir kase alarım kesin...
ayşegülcüm gelmişken sevgiler bırakıpta gideyim canım..

mmm...nefis olmus eline saglik sekerim,bende isterim:))